BlurpL3 FOLLOWERS

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 19 January 2012

>> Rewind: Alhamdulillah...rezeki :D

Assalamualaikum semua, apa khabar? Semoga sentiasa sihat, ceria + happy selalu..Mood hari ni amatlah baik, ni pun tengah menaip sambil senyum sampai ke telinga. hahaha...

Alhamdulillah, rezeki...

Firstly,


Blurple nak share kegembiraan apabila mengetahui yang kami merupakan salah seorang pemenang untuk Rafhanah's Year End Giveaway yang telah diadakan pada bulan Disember 2011 yang lepas. Tidak dapat digambarkan perasaan gembira dan syukur apabila nama Blurple tertulis sebagai pemenang. Tidak kisah la apa jenis hadiah yang dimenangi, tetapi merasai perasaan gembira sebagai pemenang itu yang lebih penting..setuju tak?

Sekali lagi, Blurple nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada Cik Meeja, Ahmad Nazem & Rafhanah Trading kerana mengadakan Rafhanah's Year End Giveaway ni.

Secondly,


Blurple juga turut ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih kepada Alang yang telah menganjurkan Alang Giveaway. Hadiahnya telah selamat diterima. Yang lebih membuatkan Blurple terharu ialah special note yang dikirimkan oleh Alang. We're so touched with it :-)

Hadiah daripada Alang


Semoga kalian juga sentiasa dimurahkan rezeki & dipermudahkan urusan oleh Allah..


Bersemangat untuk join contest lagi, Blurple



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...