BlurpL3 FOLLOWERS

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 23 April 2013

>>Rewind : Sedap ke Meatball abang Burn?

New menu in the list. Presenting meatball Abang Burn
Chewah....
Tajuk suspen je kan. Sekarang ni ada fenomena baru dalam arena makan-makan di Malaysia ni. Semua sedia maklum Abang burn terkenal dengan burger bakarnya dan telah meluaskan jajahannya di seluruh Malaysia termasuk Kedah, Negeri Sembilan, Melaka, Johor serta Selangor dan KL sudah semestinya. Rujuk SINI untuk review yang Blurpl3 post mengenai burger bakar Abang Burn.

Tutup cerita sekejap mengenai burger bakar ni. Kita teruskan mengenai Meatball yang menjadi bualan ramai terutama di Mukabuku (facebook) dan post-post oleh blogger-blogger terkenal tak terkecuali blogger picisan macam Blurpl3 ni. Malas nak cerita panjang. Jom usha gambar-gambar yang menyelerakan ini....

Meatball with Wedges
Set Meat Burger with sausages
Zoom sikit. Apa macam?
Zoom lagi...hehehe

Banyak la pulak zoom untuk burger bakar ni. hehehe. Almaklumlah kalau dah pergi Kedai Abang Burn ni tak lengkap menu kalau tak ambil burger bakar. Kembali semula pada Meatball Abang Burn. Tidak dinafikan penangan meatball Abang Burn sangat-sangat menusuk anak tekak Blurpl3  Tak sia-sia Blurpl3 datang dari Subang Jaya ke Shah Alam semata-mata untuk menikmati meatball Abang Burn. Blurpl3 telah menerjah jajahan Abang Burn dikawasan Seksyen 13, Shah Alam. Peta kat bawah ni.

Jajahan Shah Alam
Dekat Shah Alam ada dua tempat. Satu dekat Seksyen 13 dan satu lagi di Seksyen 7. Plan awal nak pergi terjah Jajahan di seksyen 7 tapi memikirkan kepadatan kawasan tersebut yang susah nak dapat parking, terus tukar plan untuk terjah jajahan di seksyen 13. Blurpl3 bergerak dari rumah pukul 8.00 malam dan sampai area seksyen 13 ni dalam pukul 8.20 malam. Pusing punya pusing cari signboard tak jumpa. berhenti sekejap buka facebook Abang Burn then tengok balik peta. Rupa-rupanya dekat area Le Lac Restaurant. huhuhu. Jom tengok pic Blurpl3 menikmati Burger bakar dan meatball Abang Burn yang meletop itu.

Burger bakar - eating in progress
Done. Alhamdulillah kenyang...
Bungkus bawah balik
Hah!!! siap bungkus bawa balik lagi sebab dah kenyang sangat. Plan nak sambung makan dekat rumah. Baru masyuk makan meatball yang enak standard IKEA sambil menonton TV.=)

Isi borang?
Contest meatball Abang Burn
Apa lagi guys... Jom ramai-ramai serbu Jajahan Abang Burn lagi-lagi sekarang ni ada contest untuk sesiapa yang beli Meatball Abang Burn. Boleh menang 5 unit ipad mini. Harap-harap Blurpl3 ada rezekilah. Jangan ketinggalan sebab contest ni sampai 15 Mei 2013 sahaja.

Menunggu Meatball sampai
Buah hati Blurpl3 sikecil Naufal Amsyar pun excited nak makan walaupun tak boleh makan lagi. hehehe

Yang penting berbaloi Blurpl3 datang dari jauh untuk merasa resepi baru dari Abang Burn ni sebab dengan hanya RM9.90 kita boleh makan 10 biji meatball dengan wedges. Dekat IKEA pun tak dapat. kui...kui...Taip je Burger Bakar Abang Burn dekat facebook kalau nak tahu lokasi lain.

Yang kelaparan meatball semasa menaip,
Blurpl3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...