BlurpL3 FOLLOWERS

Monday, 11 March 2013

>> Review : Naufal Amsyar Meniarap #3m21d

Assalamualaikum wbt.

Sejak dari minggu lepas lagi, Naufal Amsyar belajar mengiring secara extensively.. nak meniarap la agaknya kan? hehe..

Ummi dan Abi sempat merakan lagi moment ni.hehe..untuk kenang-kenangan ;-)



Kadang-kadang tu sampai senget-senget kepala dan badan dia..tetapi nak berusaha juga. Bagusnya anak syurga ni. Teruskan usaha ye! Good luck!

Cuma Ummi dan Abi je, rasa kesian dan tak sampai hati tengok Naufal Amsyar menangis, seolah-olah meminta tolong.. Tetapi kata orang-orang tua, kena biarkan si kecil ni meniarap sendiri, biar dia berusaha sendiri. 

Hasilnya, semalam (Mac 10, 2013), ketika berusia 3 bulan 21 hari Naufal Amsyar berjaya meniarap hasil usahanya sendiri. alhamdulillah.. Ummi dan Abi pula, sibuk mengambil gambar.hehe..sambil memberi kata-kata semangat.

Inilah gambar-gambar yang sempat Ummi ambil..






Semoga Naufal Amsyar membesar menjadi anak yang soleh serta mukmin sejati. in shaa Allah..

Anak amanah Allah, Blurpl3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...