BlurpL3 FOLLOWERS

Saturday, 19 October 2013

>> Review : Naufal Amsyar Berjalan #10m17d

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, akhirnya anakanda kesayangan, Naufal Amsyar telah mula boleh berjalan dengan sendirinya.
Pada 4 Oktober 2013.
Sebelum ni, hanya bertatih dan berjalan sambil tangannya berpaut dengan Ummi, Abi ataupun di tepi-tepi dinding. Sofa takde dekat rumah ni. hehehe..

Hajat tok dan nenek nak tengok cucu boleh berjalan sebelum fly telah diizinkan olehNya. Ameen Ya Rabb









p/s: doakan segala urusan kami dipermudahkan olehNya

Syukur, Blurpl3

6 comments:

aznor ibrahim said...

wow naufal dah leh jalan..aqeel 10m baru leh bediri lepas tgn..hehe

BLuRpL3 said...

AZNOR IBRAHIM: alhamdulillah.. Dah bole jalan ni, siap la ummi & abi dia. Hehe.. Takpe nur, tak lama lagi turn aqeel pula berjalan :-)

nana kamarul said...

Eh eh eh! Comel je dah pandai jalan. Heheheeee

BLuRpL3 said...

NANA KAMARUL : hehehe... Tenkiu aunty *naufal amsyar cakap* :-)

~ NANA ~ said...

yeayyyy good boy! lepas ni siap sedia la rasa semput kejar anak...hihi

BLuRpL3 said...

NANA: hehehe.. tu la, skrg ni pun dah nak semput rasanya.. tapi takpe demi anak kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...