BlurpL3 FOLLOWERS

Friday, 6 January 2012

>> Review : Design for Stamping. Tolong Pilihkan, Please?

Short entry. Boleh kawan-kawan B2b, Ex-B2B dan Silent Reader pilihkan corak stamping mana yang cantik untuk Blurpl3 guna untuk perkahwinan.

Pilihan A

Pilihan B

Jadi mana yang korang berkenan dan nak suggestkan kepada kami.  Blurpl3  suka sangat corak-corak pokok ni.(tanya sama pokok apa sebab goyang...cewah...)

Tak tahu mana nak pilih sebab dua-dua cantik ( Masuk bakul angkat sendiri =P)



Yang memerlukan pertolongan, Blurpl3

10 comments:

Suria said...

kite pilih A :O

BLuRpL3 said...

SURIA : Kenapa? any sebab?..hehehe

oshinz said...

A pokoknya lagi ok.

Asfiza said...

as pilih A..:D

BLuRpL3 said...

OSHINZ & ASFIZA : Memang ramai yang minat dekat design A tu. It will be in consideration..Thank you guys for the vote. SApa lg nak vote?

choclairissa @ intan marliana said...

kite pilih A jugak..kite pun suke pokok..sebab tu la pelamin kite ade pokok...hehe kalo x caye boleh masuk blog kite..hehehehe promote blog plak tibe2 :)

EReeN shafreeniza said...

i suke A jugak

BLuRpL3 said...

INTAN MARLIANA & EREEN SHAFREENIZA: TQ so much for ur vote..really appreciate it! Blurple pun suka A. hehe

dhiera said...

kite pilih A!

BLuRpL3 said...

DHIERA: tQ ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...