BlurpL3 FOLLOWERS

Daisypath Anniversary tickers

Monday 14 May 2012

>> Rewind: Handbouquet Pilihan Hati...

Assalamualaikum & apa khabar kawan-kawan semua, semoga ceria selalu.

Harap-harap masih belum terlambat untuk BlurpL3 mereview serba sedikit perihal majlis perkahwinan kami walaupun telah 2 bulan berlalu. Al-maklumlah kesibukan melanda. hehe..

Okla, bermula dengan kisah handbouquet. Jika entry yang lepas, BlurpL3 berada dalam dilemma untuk memilih  design & jenis yang mana satu untuk dijadikan our official handbouquet kan.. Pada mulanya, macam nak DIY je tetapi rasa macam tidak sempat pulak. Alahai...


Akhirnya, inilah dia HANDBOUQUET pilihan hati BlurpL3 ;-)





Tadaaa! 





Handbouquet ketika majlis akad nikah

Mrs PurpL3 bersama adik tempah last minute dekat aunty florist area Jalan Stadium, Alor Setar. Gabungan fresh rose flower yang berwarna merah dan pink. Harganya RM80. Like the way she compose the flower plus aunty florist ni very friendly :) Walaubagaimana pun, HB jenis ini hanya untuk sementara. huhu



(sorry, gambar quite blur. huhuhu..)

Handbouquet ketika majlis resepsi 

Yang ni special edition punya tau, tiada kat pasaran. Mr Blu3 yang buatkan khas utk Mrs PurpL3. hehehe.. Seperti warna tema yang telah dijanjikan, haruslah Blue + Purple kan.. How creative is my Mr Blu3? Thank you so much abang. I really love it ! H jenis ni boleh bertahan  dan kekal lama..BlurpL3 jadikan bunga hiasan, sambil-sambil tu boleh la imbas kenangan lalu. hehehe...Aishh, suka berangan betul. hahaha..

Actually, konsep handbouquet yang BlurpL3 pilih ini juga berdasar advices yang telah diberikan oleh kawan-kawan blogger juga pada entry ni. Kata mereka, biarlah guna fresh flower untuk 1 majlis dan  satu lagi biarlah guna bunga yang boleh buat kita sentiasa lihat atau dijadikan kenangan. betul jugak kan? Anyway, thanks for the advices ya! Sangat membantu =)





Simple is elegant, BlurpL3





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...