BlurpL3 FOLLOWERS

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 2 April 2013

>> Rewind : Parents, Kid & Baby Expo 2013

Assalamualaikum wbt.

Baru-baru ni Blurpl3 telah pergi ke Parents, Kid & Baby Expo 2013 yang diadakan di Sunway Piramid. Pada mulanya, niat asal ke sana untuk membaiki handphone yang problem tetapi alang-alang dah sampai langsung terus ke expo itu. Blurpl3 dapat info ni daripada suria. Thanks ye for sharing..

 Si comel yang tertido setiap kali naik kereta

Macam biasa, mula-mula kena register, diberikan segala brosur produk dan ada free gift. Boleh redeem popcorn di salah satu booth yang terlibat. Apalagi, tanpa membuang masa Blurpl3 terus pergi redeem popcorn. Sedap! hehe.. Almaklumlah.. benda free, memang sedap kan. hehe...

Macam-macam barang ada dijual di expo baby ni. Sekali tengok memang rambang mata, semua nak beli. Tak boleh jadi macam ni. Duit pun bukanlah jenuh sangat. Kalau hari-hari kerja cop duit boleh la kan.hehe.. Setelah 2-3 kali pusing kat situ, barulah Blurpl3 decide nak beli barang apa. Sekarang ni berjinak-jinak nak pakaikan CLOTH DIAPER pada Naufal Amsyar. In shaa Allah, boleh jimatkan kos dan mesra alam. Doakan ye!

Ini saja, barang-barang yang sempat digrab ketika di expo baru-baru ni..


Hanya 3 keping CD QQ Baby, bamboo insert dan tambahan ice pack yang sempat di'grab' ketika di ekspo tu. Total kesemuanya pun dah nak dekat RM100. In shaa Allah, nanti boleh beli CD lagi ;)

Dekat expo ni juga turut disediakan LACTATION ROOM. Khas buat para ibu untuk breastfeeding bayi-bayi mereka. Alhamdulillah, kawasan bertutup dan selesa. Sejuk juga sebab memang diorang 'on' kan air-cond. THUMB UP! Blurpl3 sokong breastfeeding juga ya :D

Setelah selesai sesi membeli-belah di ekspo, Blurpl3 pusing-pusing mall dan terus pulang. Mood si comel Naufal Amsyar sangat bagus hari tu. Tak meragam langsung, senang dibawa berjalan-jalan. Lain kali kita pergi jalan-jalan lagi ye sayang! (Macam tu la, kalau dapat ummi & abi yang suka jalan-jalan.hehehe...)

Last but not least!

inilah K.A.M.I


Jumpa lagi, Blurpl3


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...