BlurpL3 FOLLOWERS

Wednesday, 29 May 2013

>> Suka-suki : Mase Kecik2 Dulu...

Assalamualaikum wbt.

Adakah semasa kecil dulu anda pernah buat perkara perkara berikut? 



1. Buka kipas meja , cakap dengan kipas sebab nak dengar suara bertukar. 


2. Naik kereta dan tengok bulan. Ingat bulan tu ikut kita.  


3. Naik basikal, boleh lepas tangan dari "handle", rasa hebat.  

4. Masa sekolah, ade orang bagi milo percuma, lepas ambil sekali menyamar jadi orang lain, ambil milo lagi sekali.  

5. Masa sekolah, ade orang dtg jual vitagen/susu/buku/barang, bawak balik list, mintak duit  nak beli kat mak bapak.

6. Lukis burung guna huruf M atau V 

7. Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit 


8. Masa kecil fikir bentuk hati yang sebenar macam ni --->  

9. Tutup pintu peti ais perlahan lahan, sebab hendak tengok lampu peti ais padam.  


10. Kalau tak siap kerja sekolah , sengaja tinggalkan buku latihan di rumah. 

11. Pergi dekat peti ais tempat freezer atas tu dan bubuh muka kasi sejuk.  


12. Main game Pacman atau Mario  

13. Main lubang tikus  

14. Mintak biodata kawan2 

15. Kalau pergi shopping mesti pergi tempat TOY dulu. 

16. Buat jet kertas  


17. Tengok Power Rangers, Flashman, Maskman, etc.  

18. Lawan pemadam 

19. Penggal/Tuju selipar 

20. Main bubble wrap


21. Minum air panas dlm piring 


Indahnya zaman kanak-kanak, Blurpl3

4 comments:

qiera kamil said...

dah tua mcm ni pun lukis burung macam huruf M gak...hehehe

BLuRpL3 said...

QIERA KAMIL: hehe.. sebab bila nak lukis burung memang teringat huruf M je kan. :D

Chekgu Azrine said...

Haba..byk bnda yg akk buat msa kck2 ni..syiokk bila teringat

BLuRpL3 said...

CHEKGU AZRINE: Betul akak, zaman kanak-kanak semua kreatif. Bila teringat mesti senyum sorang-sorang.hehehe.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...