BlurpL3 FOLLOWERS

Daisypath Anniversary tickers

Monday 10 June 2013

>> Review : Pendapatan Mudah dengan AssignJobs? Jom cuba :)

Assalamulaikum wbt.

Apa khabar? Pagi ni Blurpl3 nak kongsikan info macam mana nak tambah sumber income dengan mudah. Tak kisahlah kat mana kawan-kawan berada. Yang penting ada sumber internet dan laptop/ipad/galaxytab dan seangkatan dengannya.

Melalui AssignJobs. Blurpl3 dah register hari Sabtu lepas. Mudah je nak register. Hanya masukkan nama, emel dan password. Siap! hehe.. (p/s: free je tau). Blurpl3 dapat info setelah membaca blog IntahBerlian. [Thanks ye ;)]

OK. Mula-mula masuk website AssignJobs. Lepas tu, sign up jika not a member yet. (Seperti yang bertanda merah tu).














Kemudian, isikan maklumat yg diperlukan iaitu nama, emel dan password.

Setelah siap register, macam biasalah kena activate link emel. Please check your email.

Akan keluar my account sebegini rupa.















Maksudnya, ini merupakan available job yang boleh korang buat dan akan mendapat upah apabila telah diapprove oleh employer. Langkah-langkahnya mudah je, hanya like, comment & share. Depend pada task yang diberikan oleh employer tu.

Sebagai contoh: 


Klik pada fb/syedikhwan. Lepas tu 'follow' dan 'get notification'. Print screen hasil yang telah dilakukan dan hantar ke www.imageshack.us. Kemudian, copy paste link url yang telah diberikan sebagai bukti yang korang telah buat dekat ruang yang AssignJobs sediakan. Apabila employer berpuas hati dan approve. Masuklah payment tersebut. Mudah kan? hehe..














Ini merupakan contoh yang Blurpl3 dapat. Boleh tengok kat bahagian kanan atas tu. Alhamdulillah. Tak sampai sehari boleh dapat $3.15 (tu belum di'convert'kan ke dalam RM tu. Bayangkan kalau hari-hari dapat macam tu atau lebih?) hehe.. Kita perlu cukupkan $30 dulu baru boleh cash out. Kalau rajin bekerja, in shaa Allah tak susah nak dapatkan $30 tu. Siapa tau, in shaa Allah setiap bulan boleh cash out $30 kan.. Kena rajin buat lah ye. Kena rajin refresh korang punya account juga ye apabila dah sign in sebab available job akan ada bila-bila masa. Setiap job akan diberikan 'kuota'. Contohnya, limit 300 orang. Jika sudah cukup 300 orang, employer akan tutup job berkenaan. So, kena cepat la ye. Siapa cepat dia dapat! :-)

So kawan-kawan, boleh la tambah pendapatan ye. Apa tunggu lagi. Jom DAFTAR ASSIGNJOBS. Free je :-)

Semoga kawan-kawan juga dimurahkan rezeki oleh Allah. In shaa Allah


Klik DAFTAR ASSIGNJOBS untuk daftar dan ikut langkat seperti yang ditunjukkan di atas ye. Have a nice day!


 Sharing is caring, Blurpl3






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...