BlurpL3 FOLLOWERS

Thursday, 20 September 2012

>> FYI : Video Perkembangan Bayi Dalam Rahim Ibu Hingga Waktu Kelahiran


Assalamualaikum wbt buat kawan-kawan blogger dan juga silent reader. Apa khabar? Kali ni Blurpl3 nak update tentang video perkembangan bayi dalam rahim ibu.. Subhanallah. Tengok lah, sangat kagum dengan ciptaan Allah SWT.

Ermm.. Blurpl3 tak mahu mengarut panjang-panjang la.. Just watch this video dengan tenang. 

Personally, we're so touched by this video. Macam tu juga keadaan ibu kita ketika mengandungkan kita semua. So, hargailah pengorbanan dan kasih sayang yang tekah dicurahkan oleh MAMA, MAK, IBU, BONDA, UMMI, MUMMY atau yang seangkatan dengannya.



 

p/s: rasa nak mengalir je air mata ni..huhuhu. 'our little caliph' pun faham..dia pun sedang bergerak ;-)

Blurpl3

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...