BlurpL3 FOLLOWERS

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 13 June 2012

>> In-out : Alhamdulillah syukur padaNya


Assalamualaikum dan selamat tengah hari semua... macam mana dah lunch ke? Dah solat zohor? hehe.. Dah masuk waktu bagi Wilayah Persekutuan KL, Putrajaya, Shah Alam dan kawasan yang sewaktu dengannya. Just saling mengingatkan antara satu sama lain =)


Alhamdulillah, bersyukur sangat pada Allah..Thesis accepted dan passed VIVA. Hanya Allah yang tahu betapa rasa sangat lega... Jutaan terima kasih yang tak terhingga buat suami tersayang, Mr Blu3 + families + supervisor, co-supervisor + kawan-kawan atas doa + sokongan semuanya. Sayang kalian semua =)) Alhamdulillah, ini rezeki baby ummi juga (>_<) Inilah antara cabaran yang paling besar untuk dihadapi setelah 3 tahun berhempas-pulas. InsyaAllah, hopefully tahun ni sempatlah untuk berkonvo. 


So, planning Mrs Purpl3 lepas ni kenalah siapkan semua correction yang perlu dibuat dalam jangka masa 60 hari. InsyaAllah, semoga dipermudahkan semua urusan..


dan...


yang penting nak qada' balik masa tidur yang cukup (walaupun memang dah banyak tidur. hehehe...). Bila tengok gambar baby dekat atas ni rasa nyenyaknya la.. 


Thank You Allah, Mrs PurpL3




2 comments:

Gadis Merah Jambu said...

Aii dear..i dah follow blog u.. Jemput singgah blog i..http://tomeinye.blogspot.com..

Kepada b2b yg nak order doorgift homemade chocolate jemput singgah http://mychocolatemall.blogspot.com..=)

BLuRpL3 said...

GADIS MERAH JAMBU: tQ ye..do follow us too =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...