BlurpL3 FOLLOWERS

Monday, 4 June 2012

>> Suka-suki : Lawak Suami Isteri

1. Cium Isteri 

Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suaminya. 

Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu. 

Suami : Kenapa?

Isteri : Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah mereka. Kenapa abang tak buat macam tu? 

Suami : Nak mampus... Takkan la abg nak buat camtu kat isteri dia! 

2. Bunuh Setan 


Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau, si isteri menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya.

"Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itu bersatu/bersetubuh kan bang, dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama seperti membunuh 10 ekor atau beberapa ekor syaitan."

Kata si suami sambil ketawa, "Yerr kerr? Tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang sesuai untuk bunuh syaitan kan, betul tak sayanggg?." 

Isteri hanya tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian, si isteri berkata, "Banggg, jom kita bunuh syaitan... bang." 

Si suami tersenyum panjang. 

Selang dua hari kemudian, si isteri berkata:, "Banggg, jom kita bunuh syaitan... bang."
 
"Takpe...tunggulah malam."
 

Esoknya si isteri berkata, "Banggg, jom kita bunuh syaitan...bang."

Si suami diam sambil mengangguk lemah. 

Esoknya si isteri berkata, "Banggg, jom kita bunuh syaitan... "

Si suami tiba-tiba marah dan berkata, "Ayang nie, nak bunuh syaitan ke atau nak bunuh abang?!"

Sumber : Sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...