BlurpL3 FOLLOWERS

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 18 July 2013

>> Rewind : Rezeki Ramadhan

Assalamualaikum wbt.

Selamat berpuasa untuk semua. Pejam celik, pejam celik kita dah berada dalam minggu kedua Ramadhan. SubhanAllah! cepat sungguh masa berlalu..

Nak cerita, Sabtu lepas Blurpl3 ada pergi ke Mid Valley.. Ekspo baby lagi. Yang ntah kali ke berapa ekspo baby yang kami pergi ni. Selalu je pergi.. Kali ni dengan tujuan untuk mencari BABY CARRIER pula.

Yang lain sekadar boleh tengok-tengok je sebab takde dalam senarai untuk dibeli. huhuhu.. Bukan apa nanti boleh terover bajet pulak. Al-maklumlah, barang-barang baby ni semua comel-comel belaka. Sekali pandang terus berkenan dan jadi rambang mata. Kang susah! hihihi

Sebelum terjebak, eloklah mengelak..

Baby carrier idaman hati, takde dijual di ekspo ni. ermm.. kena beli through online la jawabnya. Tetapi baby carrier yang jenis lain ada. Blurpl3 dah pun beli. Murah je dalam RM40. Untuk pakai dalam rumah sambil buat kerja sikit-sikit boleh la.. Blurpl3 tertarik untuk beli disebabkan oleh baby carrier ni jenis boleh dilipat hingga kecil dan disimpan dalam sarung yang disediakan khas. Comel je dan.. Jimat space!

OK, berbalik kepada tajuk asal (dah nak tersasar jadinya..). Blurpl3 rasakan, ekspo baby kali ni, yang best among the best! Sebab apa?? Sebab banyak bagi free gift kat orang ramai. Betul tak? Masa mula-mula masuk pun dah dapat goodie beg yang ada macam-macam. Tambahan pula, Blurpl3 dapat double sebab kami berdua suami isteri register untuk masuk ekspo ni. Alhamdulillah, rezeki...



Next pula, Blurpl3 dapat free sample pampers. Boleh tahan juga la banyaknya dalam 18 keping total kesemuannya, pelbagai brands :) Alhamdulillah, rezeki sikecil comel, Naufal Amsyar.. Boleh la buat pakai basahan dalam 3-4 hari. Siapa nak bagi free kan? Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.



Thank you la penganjur ekspo baby ni. Lain kali anjurkan & beri lebih banyak free gifts & free samples untuk orang ramai.



Blurpl3 suka!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...