BlurpL3 FOLLOWERS

Wednesday, 28 December 2011

>> Contest : End Year Random Giveaway


Assalamualaikum..apa kata kita  join giveaway yang ni pula.hehe

Mudah jer..tapi kena baca & ikut syarat penyertaannya dulu tau :-


-Letak tajuk 'End Year Random Giveaway' 
-Letak banner yang tertera diatas. 
-Mesti ada blog. Kalau tadak hang tunggu la sampai berjuta enam kat pintu pagar rumah Sara sekalipun, takkan pernah Sara n Hana kasik -,- 
-WAJIB follow blog Sara dan GrannyHana . Wajib tau , jangan kata sunat or whatever :) 
-WAJIB jugak like fanpage Hana dan Auntie Sara
-Pastikan korang letak tajuk entry 'End Year Random Giveaway'. 
-Korang promote la entry korang tu, sebab ada hadiah untuk top referral. 
-Dah cukup semua syarat-syarat tu? Tunggu apa lagi. Jom la rebut hadiah.

Boleh refer kat SINI untuk maklumat lanjut :-)

p/s: Giveaway ni berakhir 30/12/2011...hurry up!


wish us luck!, Blurple

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...